Uddannelse

Vi uddanner vores personale til at kommunikere i øjenhøjde

Uanset om vores personale er inkassokonsulent eller områdeansvarlig er det vigtigt for os at personalet er passioneret og godt rustet i menneskets psykologi og kan kommunikere på forskellige niveauer. Vi kommunikerer med mennesker personligt eller via telefon, og det er vigtigt for os, at alle ansatte kan møde skyldneren i øjenhøjde, og være løsningsorienteret uanset om situationen er kritisk eller behagelig.

”At kende sig selv kræver, at man ser en udfordring i at arbejde med sig selv, og arbejde med detaljerne omkring dine vaner og kommunikationsmønstre.”

En inkassokonsulent kan have meget forskellige baggrunde, men fælles for dem alle er stor psykologisk forståelse og empati.

Vi benytter os udelukkende af egne inkassokonsulenter, som alle er autoriserede af rigspolitiet, hvilket giver en høj sikkerhed for en professionel og retmæssig korrekt løsning af opgaven for Jer og Jeres kunder.

Vores konsulenter er udviklings- og forandringsparate - og giver aldrig op!

Vores inkassokonsulenter får en grundig uddannelse, som ikke kun omfatter vores faglige opgaver, men i endnu højere grad vores personlige adfærd. Man bliver som konsulent uddannet til at kunne møde og interagere med en skyldner, for at finde en løsning så gælden bliver tilbagebetalt. Vi tror på at dette bedst skabes igennem en personlig dialog hvor man kan se hinanden i øjnene.

Som konsulent kræves det, at man er utrolig vedholdende og ikke giver op før en betalingsordning er etableret! Ofte skal man op til flere gange bl.a. banke på en skyldners dør – for at få deres opmærksomhed.

Vores uddannelsesforløb hjælper konsulenten med at arbejde med sig selv, samt arbejde med vaner og kommunikationsmønstre. Vi uddanner i at forstå de signaler skyldneren sender, og aktivt at kunne anvende signalerne i kommunikationen.

Med den rigtige kommunikation og adfærd fra vores konsulenter, giver vi vores kunder den bedste forudsætning for at få deres tilgodehavende penge hjem fra deres skyldnere.

”DKS konsulenter får positivt resultat i 7 ud af 10 sager, hvor vi møder skyldneren i døren!”

Vores medarbejdere er passionerede for at skabe den rette løsning igennem kommunikation - Hos os er kun de bedste resultater, kvalitet og service godt nok. ”Evnen til at kunne kommunikere er væsentlig i et hvert job hos os. Vi arbejder hele tiden på at udvikle os som virksomhed. Dette gør vi gennem vores medarbejdere, vores kvalitet, vores effektivitet, vores resultater samt vores tilgængelighed og service.”

TOP