Uddannelse

Vi uddanner vores personale 

Uanset om vores personale er inkassokonsulent eller områdeansvarlig er det vigtigt for os at personalet er passioneret og godt rustet i menneskets psykologi og kan kommunikere på forskellige niveauer. Vi kommunikerer med mennesker personligt eller via telefon, og det er vigtigt for os, at alle ansatte kan møde skyldneren i øjenhøjde, og være løsningsorienteret uanset om situationen er kritisk eller behagelig.

”At kende sig selv kræver, at man ser en udfordring i at arbejde med sig selv, og arbejde med detaljerne omkring dine vaner og kommunikationsmønstre.”

En inkassokonsulent har en juridisk eller militær baggrund, med stor psykologisk forståelse og empati.

”Vi benytter os udelukkende af egne inkassokonsulenter, som alle er autoriserede af rigspolitiet, hvilket giver en høj sikkerhed for en professionel og retmæssig korrekt løsning af opgaven for Jer og Jeres kunder.”

Vores konsulenter er udviklings- og forandringsparate - og giver aldrig op!

Vores inkassokonsulenter får en grundig uddannelse, som ikke kun omfatter vores faglige opgaver, men i endnu højere grad vores personlige adfærd. Man bliver som konsulent uddannet til at kunne møde og interagere med en skyldner, for at finde en løsning så gælden bliver tilbagebetalt.

Som konsulent kræves det, at man er utrolig vedholdende og ikke giverop før en betalingsordning er etableret! Ofte skal man op til flere gange bl.a. banke på en skyldners dør – for at få deres opmærksomhed.

Vores uddannelsesforløb hjælper konsulenten med at arbejde med sig selv, og arbejde med vaner og kommunikationsmønstre. Vi uddanner i at forstå de signaler skyldneren sender, og aktivt at kunne anvende signalerne i kommunikationen.

Med den rigtige kommunikation og adfærd fra vores konsulenter, giver vi vores kunder den bedste forudsætning for at få deres tilgodehavende penge hjem fra deres skyldnere.

”DKS konsulenter får positivt resultat i 7 ud af 10 sager, hvor vi møder skyldneren i døren!”

Vores medarbejdere er passionerede – Hos os er kun de bedste resultater, kvalitet og service godt nok. ”Evnen til at kunne kommunikere er væsentlig i ethvert job hos os. Vi arbejder hele tiden på at udvikle os som virksomhed. Dette gør vi gennem vores medarbejdere, vores kvalitet, vores effektivitet, vores resultater samt vores tilgængelighed og service.”

TOP